Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~yo | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany01.05.2004 @11:30:22 ostatnio na stronie04.12.2005 @18:32:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2497650
digarty6 komentarze139 posty na forum0

komputer / sprzęt
oj nie najlepszy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~yo    22.11.2004 @21:27:34
danke szyn za zyczenia :D
_______
pierwszy dzień reszty naszego życia
~imago    14.11.2004 @15:51:07
...

:D
_______
.."..Jesli ogórek nie śpiewa,
i to o żadnej porze,
to widac z woli nieba
prawdopodobnie nie może.... " (Gałczyński)
~skarabeusz    14.11.2004 @14:58:13
wszystkiego naj...:D
_______
" W życiu piękne są tylko chwile, dlatego czasem warto żyć "
" Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy " DŻEM
~Nooookie    14.11.2004 @11:40:31
sto lat sto lat
_______
suck my converse :fuck:
~OPENtaniec    14.11.2004 @08:05:44
najlepsiejszego

_______
.
~Cyjaneczka    14.11.2004 @07:32:07
To jest mimo wszystko DOBRY dzień na urodzinki ^__^.
Nieważne, że listopad XD pogody życzę atmosferycznej i duchowej ^__^.
Niech biometr zawsze służy ^^ a parasoleczka w domku nie zostaje ^_^.
Udanego party w ciepełku i milutkim gronie . Buon Compleano!!! ^__^
_______
„- Zawsze do samej śmierci!
- Ale dalekosiężne plany!
- Życie jest krótkie.” ... Yazawa Ai
"Everything's a dream... dream within a dream" J.L.
~Pornol    24.08.2004 @21:13:44
tekst był patetyczny bo sprawdzałem czy ktoś to w ogule czyta

nieprzejmuj sie niepozytywnymi komentarzami he he he...
_______
jestem śmieszny czort wiec śmieje sie
~Pornol    10.08.2004 @22:43:44
Jeszcze daleka droga przed Tobą
_______
jestem śmieszny czort wiec śmieje sie
~Taz    02.08.2004 @11:54:37
Yo yo. siemasz to yo czy yo elo.
!bartekstefanowicz    04.07.2004 @14:33:05
Dzięki za komentarz... Myślę jednak że nie zasłużyłem... Chyba...

Pozdrawiam!...
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~Trojan    24.06.2004 @17:24:56
masz fajne wizje, dobrze nawet cieniujesz, lecz powinieneś por. nad samymi sylwetkasmi.
Very fenx za komenciki!
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~frytka    12.06.2004 @13:07:20
yo yo,,za bratem ,pozdro:D
_______
"Nigdy nie obawiaj się doskonałości. Nigdy jej nie osiągniesz" [ Salvador Dali]
~Picek    12.06.2004 @09:39:08
yo, yo :D/// Ciekawe prace..
pozdro
~ArtB    10.06.2004 @18:36:52
Ciekawa ręczna robota
Pozdrawiam
_______
Wszyscy chcą rozumieć malarstwo, dlaczego nie próbują rozumieć śpiewu ptaków. Pablo Picasso
~belzebub    10.06.2004 @18:16:23
Również dziękuję za komentarze
~yo    05.06.2004 @19:31:10
przepraszam, ale to nie lenistwo tylko koniec roku szkolnego
_______
pierwszy dzień reszty naszego życia
~NWpl    31.05.2004 @11:16:40
((TO JA- GŁOS TWEGO SUMIENIA- NIE TRWAĆ W LENISTWIE, LECZ PRACE NOWE DAWAĆ WINIEN JESTEŚ YOUJE, ALBO W CZELUŚCIACH PIEKIELNYCH ZNIKNĄĆ KU BELZEBUBA UCIESZE))
_______
Animujesz? Chcesz animować? Potrzebujesz rad ,albo chcesz ich udzielać? Wejdź!- http://www.animuj.pl
~cebull    09.05.2004 @22:33:13
gratuluje koncepci prac i wykonania
_______
ta .. jakbym ja nie robil bledow : P
~opbanek    08.05.2004 @15:06:22
no no coraz to ciekawiej jest tak trzymaj.Pozdrawiam
_______
fak of
~Riz    06.05.2004 @00:09:35
dzienki mr Yo

gratuuje umiejetności platycznych fajne masz prace;p
_______
"gloryfikuj swą zajebistość"

-------------------------------
to jest cyt nie pamietam czyj ale chyba skas z da wiec mamnadzije ze sie nie obrazi
+Kubek    05.05.2004 @23:40:39
spoko :b
^HektorTrojan    05.05.2004 @18:33:47
anatomia postaci niejest taka ważna(przynajmniej dla mnie)...powinieneś bardziej skupić się na cieniowaniu...a co do "wygryzania" mnie to w pożądku....jeśli tylko chcesz....
_______
"Chciałem, żeby cały świat stoczył się na dno"
~pawelblazej    05.05.2004 @17:50:45
a czy ja jestem fanatykiem?:D:D:D:D:D:D:D:D:Dskądżepozdrawiam
~pawelblazej    05.05.2004 @07:53:39
*OTW- Outside The Wall. ogólnopolski fanklub Pink Floyd...
~pawelblazej    04.05.2004 @18:19:33
jestes moze z OTW?
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt